wtorek, 22 czerwca 2010

Akwa - aktualizacja



W końcu "dorosłem" aby pogrzebać w baniaku. To co zrobiłem to wymieniłem Anubiasa rosnącego na dużym kamieniu na środku akwa na całkiem sporą ilość Blyxy. Kawałek Anubias sobie zostawiłem - zawsze może się jeszcze przydać, a reszta poszła w świat. Zobaczymy czy taka ilość byxy na środku się utrzyma - bo światła jakiejś kosmicznej ilości nie mam(2 x 24 Watt na odbłysnikach - czyli w okolicach 0,5-0,6 Watt-a na litr) oraz dodatkowo rośliny o większych liściach (żabiebnica i lotos rubry) trochę je zasłaniają (pisti i żęsy pływającej po powierzchni za dużo nie mam). Z tego co zauważyłem, sadzonki się powolutku ukorzeniają (nie sadzę już ich ponownie po nocy kiedy to grasują w nich moje kosiarki) oraz chyba jest to raj dla krewetek (czasami na jednym krzaczku potrafi siedzieć ich z 15-naście). Odnosnie krewetek to wciąż chciałbym wrócić do filtrujących. Ale to chyba dopiero za jakiś czas bo na razie mam w planach zacząć doświadczenie-nawożenie oparte na tej metodzie PPS.
Jeszcze nie wiem czy będzie to Classic czy Pro - na razie czekam na sole (przy okazji sole zamawiam tutaj i jeszcze nigdy się nie zawiodłem).

Więcej zdjęć jak zwykle tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz