niedziela, 25 kwietnia 2010

Dyfuzor za 1PLN



Myślałem aby zrobić sobie termoreaktor - ale jakoś nie mogę się w sobie zebrać Dlatego wpadł mi do głowy pomysł z zastosowaniem trójnika ogrodniczego i wykorzystania powrotu z filtra kubełkowego. Jedyny problem to jak podłączyć orginalny wąż 12/16 Eheim do trójnika 1/2 '' (cala). Ano trywialnie - wystarczy zanurzyć wąż na chwile we wrzątku i po prostu na siłe wciskać. A jak po to podłączyć wężyk z CO2? Tak samo, tylko, że do węża Eheim-a wciskamy na siłę uciętą strzykawkę a do strzykawki podłączamy wężyk z CO2 zabezpieczjąc połączenie kropelką. Jeszcze tylko należy podłączyć zaworek przeciwzwrotny i nałożyć węże z powrotu. Można dla bezpieczeństwa założyć cybanty albo skleić kropelką. Je tego nie robiłem. Jutro podłączam i zobaczymy czy bangla. Czekam na opinie co sądzicie o tym pomyśle.

Aha - na dzień dzisiejszy używam drabinki Hagena i jestem zadowolonym - ale jak można ograniczyć ilość sprzętu w akwa to czemu nie spróbować?

Qter

P.S.

Dlaczego za 1 PLN ? Tyle w hipermarkecie L'Eclerc kosztował mnie trójnik ogrodniczy 1/2 ''. Resztę miałem w domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz